Gospodarstwo Wójcin

Gospodarstwo Wójcin, znajduje się ok 10 km od Strzelna. Gdzieś w okolicach 2020 roku za sprawą nowego właściciela przeszło gruntowną przebudowę. Pan Mariusz postawił na zorganizowanie nowoczesnego, prawie bezobsługowego gospodarstwa ekologicznego. Dzięki tej inwestycji produkuje warzywa i owoce o bardzo niskiej zawartości azotanów. Przy okazji jest ogromnym pasjonatem nowych technologii i naturalnych rozwiązań np. walki ze szkodnikami.

Zakres prac:

  • projekt logo
  • mapa strony
  • makietowanie
  • dobór zdjęć z banku zdjęć
  • warstwa graficzna strony
  • budowa strony internetowej
  • przekazanie strony Klientowi
  • instrukcja obsługi strony
  • prace konserwacyjne

Współpracę przy promocji gospodarstwa rozpoczęliśmy od stworzenia logo.

Logo nawiązuje do naturalnych i smacznych produktów

Pracę nad samą stroną zaczęliśmy od ustalenia przewag konkurencyjnych gospodarstwa. Zawsze jest to pierwszy punkt w procesie projektowania. Ten często pomijany etap jest niezbędny do późniejszego zaprojektowania wyglądu strony. Zależy mi na nim szczególnie dlatego, że to właśnie przewagi konkurencyjne decydują o podjęciu współpracy z firmą. W przypadku Wójcina były to:

  • kontrola każdego etapu produkcji, która zapewnia zdrową i ekologiczną uprawę roślin,
  • elastyczność doboru gotowego produktu – możliwość obróbki, pakowania i transportu
  • stała jakość – stałość odmiany i konkretnego rodzaju produktu na przestrzeni roku
  • świeżość, gwarantowana sposobem magazynowania świeżych produktów i ich obróbce dopiero tuż przed dostawą

Kiedy mieliśmy ustalone przewagi konkurencyjne, można było przystąpić do tworzenia mapy strony. Na tym etapie ustalamy ilość i kolejność poszczególnych modułów. Projektuję też możliwe ścieżki użytkownika, czyli sposób w jaki klient będzie poruszał się po stronie. Ważne jest, aby możliwie często kierować go do celu strony, którym w tym przypadku był kontakt z gospodarstwem.

Fragment mapy strony internetowej

Priorytetem w przypadku tej strony internetowej była prezentacja ekologicznego gospodarstwa Pana Mariusza. Chodziło o przedstawienie jego naturalnych procesów i zaangażowania w jak najsmaczniejszy i zdrowy produkt

Zielenie i brązy nawiązują do logo i ładnie prezentują naturalny charakter firmy.

Bardzo dużym atutem gospodarstwa jest możliwość obróbki zebranych plonów. Gospodarstwo dysponuje linią produkcyjną, która może przygotować dowolny produkt w formie kostki, słupków, talarków itp. Gotowe produkty pakowane są próżniowo, do wiader lub mrożone. To ciekawa alternatywa dla zakładów gastronomicznych zaopatrujących się w lokalnych hurtowniach.

Wójcin zapewnia dostawy gotowych, zdrowych produktów.

Na stronie głównej poświęciłem duży moduł z informacją o zawartości azotanów w warzywach i owocach z Wójcina. Badanie odpowiednim urządzeniem pokazuje nawet kilkadziesiąt procent mniej azotanów w stosunku do podobnych produktów z rynku.

Wysoka kontrola procesu produkcji eliminuje szkodliwe substancje z gotowego produktu.

Kolejny moduł na stronie głównej opisuje różnorodność obróbki plonów pod kątem użycia ich w gastronomii i całej branży HORECA.

Młody kucharz w nowoczesnej kuchni nie będzie zastanawiał się nad wyborem dostawcy owoców i warzyw

Pan Mariusz w swoim gospodarstwie przywiązuje ogromną wagę do procesu produkcji. Wszystkie etapy uprawy podlegają kontroli. Począwszy od przygotowania gruntu, aż po zbiór i przechowywanie. Na stronie głównej nie mogło więc zabraknąć odpowiedniej sekcji, obrazującej tę szczególną przewagę konkurencyjną.

Porozmawiajmy o Twoim projekcie!

Zadzwoń lub napisz - chętnie podpowiem Ci, w jaki sposób zaistnieć w sieci. Jeśli wolisz, możemy umówić się na spotkanie, na którym omówimy szczegóły Twojego projektu.