Cała strona jest utrzymana w tonacji żółtej i czarnej. Kolory z logotypu przekazanego przez Klienta świetnie ze sobą kontrastują i pozwalają na stworzenie atrakcyjnych grafik. Wszystkie teksty zostały przygotowane w późniejszym czasie przez Klienta.
Bardzo często polecam umieścić sekcję z realnymi wartościami oferty. W tym przypadku mówi ona o konkretnych zaletach skorzystania z oferty firmy fotowoltaicznej z Inowrocławia. Poszczególne cechy zobrazowałem odpowiednimi ikonami.
W przypadku specjalistycznej branży usługowej, bardzo dobrym pomysłem jest umieszczenie na stronie internetowej bloga. W tym przypadku kilka artykułów pozycjonuje Prosper-Energy jako specjalistę w branży i dobrze wpływa na pozycjonowanie w Google.
Podstronę z ofertą podzieliłem na ofertę „Dla domu” i osobną „Dla firmy”. Ułatwia to nawigację użytkownikom z poszczególnych sektorów.
U dołu każdej z podstron umieściłem moduł z kontaktem do eksperta w dziedzinie fotowoltaiki.
W panelu administratora w łatwy sposób można dodać poszczególne realizacje i opinie klientów.