Kiedy tylko Klient otrzymał potwierdzenie uzyskania dotacji na rozpoczęcie działalności, zaczęliśmy współpracę. Przygotowałem kilka wariantów logo, ulotki oraz wizytówki.
Kolorystyka logo została „wyciągnięta” z tablic informacyjnych na pojazdach, które przewożą materiały niebezpieczne. Kolor pomarańczowy i różne tony szarości powtarzają się przez wszystkie projekty dla tej firmy.
Widok strony firmowej rozpoczyna baner ze slajdami. Niebieski, kontrastowy dla pomarańczowego przycisk kieruje do dalszych informacji w zakresie danego tematu.

Żeby ułatwić nawigację, na stronie głównej wprowadziłem trzy sekcje z szybkim dostępem do informacji o firmie, dostępnymi terminami szkoleń ADR i informacjami o samym kursie.


Niemal na każdym widoku użytkownik ma dostęp do odnośnika zachęcającego do wykonania akcji: zapisu na szkolenie.


Częstą zmianą przeprowadzaną na stronie internetowej firmy jest aktualizacja terminarza kursów ADR.

Do budowy tej strony użyłem edytora blokowego Divi. Dzięki temu Klient w bardzo prosty sposób może edytować dowolne informacje na stronie – w tym aktualizować terminarz.

Strona jest oczywiście zoptymalizowana do wyświetlania się na różnych urządzeniach, np. na smartfonach.

