Pierwszym widokiem strony jest baner, z umieszczonym w tle filmem. Pokazuje on charakter działania firmy i po części możliwości realizacji, jakimi dysponuje. Żeby uzyskać uzyskać odpowiedni kontrast treści na pierwszym planie zastosowałem granatową nakładkę. Dzięki temu napis jest czytelny. Przy różnych projektach – nie tylko tych do internetu – projektanci zapominają o odpowiednich wartościach dla kontrastowych elementów. Wtedy informacje stają się nieczytelne. Budzi to frustrację w użytkownikach i często powoduje porzucenie strony.
W kolejnej sekcji umieściłem kafelki z poszczególnymi elementami oferty. Ikony w kontrastowym do granatowego kolorze prezentują w obrazowy sposób poszczególne usługi.
Na stronie głównej postanowiłem umieścić również sekcję z opiniami dotychczasowych klientów firmy. Pozytywne komentarze zawsze budują zaufanie do firmy. Są jednym ze społecznych dowodów słuszności, który ma duży wpływ na podejmowanie decyzji wśród niezdecydowanych osób.
Dla ułatwienia podjęcia użytkownikowi następnego kroku, każda ze stron zakończona jest formularzem kontaktowym, wraz ze wszystkimi danymi kontaktowymi.
Podstrona z realizacjami pozwala zaprezentować dotychczasowe prace. Klienci branży kreatywnej zwracają bardzo dużą uwagę na sposób realizacji dotychczasowych zleceń.
Stronę zbudowałem przy użyciu edytora wizualnego Divi. Dzięki temu Klient jest w stanie w bardzo łatwy sposób edytować dowolne informacje na stronie, w tym aktualizować portfolio realizacji.