Dieta pudełkowa „Trochę Fit” ze Słupska, to firma założona przez Mistrzynię Europy w trójboju siłowym. Pani Eliza bazując na własnych doświadczeniach związanych z żywieniem w sporcie (a wszyscy wiemy że formę robi się w kuchni, a nie tylko na siłowni 😄) postanowiła założyć firmę, która spełni najwyższe wymagania w tej dziedzinie.
Żeby diety ze Słupska nie kojarzyły się ze sztampowymi „pudełkami”, założycielka postanowiła puścić do odbiorców „oczko” i wyjść spoza ram rutynowych posiłków. Dlatego wśród posiłków od Trochę Fit znajdziemy wiele zdrowych słodkości, opartych na produktach od lokalnych dostawców. W końcu kto powiedział, że zdrowo nie może być smacznie?
Projekt logo prezentuje założenia firmy. Jest zabawne i apetyczne. Wskazuje na użycie zdrowych produktów w apetycznych daniach Pani Elizy.
W nagłówku strony umieściłem pasek z szybkim kontaktem i możliwością przejścia bezpośrednio do zamówienia. Poniżej znajduje się logo i pasek z nawigacją do pozostałych elementów strony.
W dalszej części w skrócie opisałem cechy dostępnych planów żywieniowych. Przy tworzeniu takich tekstów staram się wyjść z punktu widzenia odbiorcy i wskazać możliwie wiele zalet danego rozwiązania.
W następnym module, dla kontrastu zastosowałem ciemne tło. Przy pomocy ikon zaprezentowałem najważniejsze wyróżniki diet pudełkowych.
W kolejnej sekcji zostało powiedziane, kto tak na prawdę może skorzystać najbardziej z oferty Trochę Fit. Pisząc teksty do poszczególnych modułów zachowałem spójny, nie do końca formalny charakter treści. W niektórych miejscach użycie emotek wzmacnia ten efekt i wzbogaca treść o wizualne „przełamanie”.
Dla Pani Elizy dużą wartością jest należyta dbałość o środowisko. Dlatego postawiła w swojej firmie między innymi na minimalne zużycie plastiku. Posiłki są pakowane w bezpieczne i trwałe pojemniki kartonowe. W jednym z modułów na stronie zaprezentowałem przykład takiego pojemnika, z naniesionym logo firmy.
Żeby zwiększyć ilość zapytań ze strony umieściłem na niej spersonalizowany formularz kontaktowy. Użytkownik może wybrać cel, jaki chce zrealizować. Po stronie firmy pozostaje dokładnie doradzić i przygotować odpowiedni, dopasowany do potrzeb plan.
Kiedy mieliśmy zaakceptowany cały wygląd strony, pozostało zabrać się za pisanie kodu. Strona została stworzona na popularnym CMSie – Worpressie. Wygląd strony zakodowałem w autorskim motywie.
Użycie autorskiego motywu bardzo dobrze wpływa na wydajność stron internetowych. Niezależne narzędzie do oceny wydajności od Google oceniło tę stronę na 99/100 pkt.
Cała strona, od pierwszego etapu była projektowana również dla urządzeń mobilnych. W przypadkach, kiedy preferowaną formą kontaktu jest telefon do firmy, często używam dużego przycisku z numerem telefonu. Po kliknięciu go użytkownik jest przenoszony od razu do wyboru połączenia. Nie musi kopiować, ani co gorsza zapamiętywać numeru telefonu – jest on automatycznie wpisany do wyboru połączenia.