Dieta pudełkowa Trochę Fit

Nigdy nie zapomnę, kiedy zaczęliśmy współpracować z Panią Elizą. Zadzwonił firmowy telefon a w słuchawce odezwał się dziewczęcy głos z pytaniem, czy zajmuję się projektowaniem logo. Chodziło wtedy o logo dla klubu sportowego. Podobno jednym z członków klubu był Mistrz Europy w Trójboju Siłowym. Dopiero w trakcie współpracy przy stronie marki Trochę Fit, wydało się, że to nie "mistrz", tylko Mistrzyni i że to Panie Eliza we własnej osobie. Kobieta o wielkiej energii, ciekawych pomysłach i delikatnym, dziewczęcym głosie. Pani Elizo, bardzo dziękuję za tę inspirującą współpracę!

Zakres prac:

  • projekt logo
  • makietowanie
  • dobór zdjęć z banku zdjęć
  • projekt fotomontaży
  • warstwa graficzna strony
  • przygotowanie tekstów na stronę
  • konfiguracja domeny i hostingu
  • budowa strony internetowej
  • konfiguracja poczty w domenie trochefit.pl
  • instalacja certyfikatu SSL
  • przekazanie strony Klientowi

Dieta pudełkowa „Trochę Fit” ze Słupska, to firma założona przez Mistrzynię Europy w trójboju siłowym. Pani Eliza bazując na własnych doświadczeniach związanych z żywieniem w sporcie (a wszyscy wiemy że formę robi się w kuchni, a nie tylko na siłowni 😄) postanowiła założyć firmę, która spełni najwyższe wymagania w tej dziedzinie.

Żeby diety ze Słupska nie kojarzyły się ze sztampowymi „pudełkami”, założycielka postanowiła puścić do odbiorców „oczko” i wyjść spoza ram rutynowych posiłków. Dlatego wśród posiłków od Trochę Fit znajdziemy wiele zdrowych słodkości, opartych na produktach od lokalnych dostawców. W końcu kto powiedział, że zdrowo nie może być smacznie?

Projekt logo prezentuje założenia firmy. Jest zabawne i apetyczne. Wskazuje na użycie zdrowych produktów w apetycznych daniach Pani Elizy.

W nagłówku strony umieściłem pasek z szybkim kontaktem i możliwością przejścia bezpośrednio do zamówienia. Poniżej znajduje się logo i pasek z nawigacją do pozostałych elementów strony.

Nagłówek strony z logo i zdjęciami słodkości i menu nawigacyjnym

W dalszej części w skrócie opisałem cechy dostępnych planów żywieniowych. Przy tworzeniu takich tekstów staram się wyjść z punktu widzenia odbiorcy i wskazać możliwie wiele zalet danego rozwiązania.

Krótki opis właściwości poszczególnych diet

W następnym module, dla kontrastu zastosowałem ciemne tło. Przy pomocy ikon zaprezentowałem najważniejsze wyróżniki diet pudełkowych.

Ciemny, kontrastujący moduł wzbogaca wizualny wygląd strony.

W kolejnej sekcji zostało powiedziane, kto tak na prawdę może skorzystać najbardziej z oferty Trochę Fit. Pisząc teksty do poszczególnych modułów zachowałem spójny, nie do końca formalny charakter treści. W niektórych miejscach użycie emotek wzmacnia ten efekt i wzbogaca treść o wizualne „przełamanie”.

Teksty o spójnym, nieformalnym charakterze

Dla Pani Elizy dużą wartością jest należyta dbałość o środowisko. Dlatego postawiła w swojej firmie między innymi na minimalne zużycie plastiku. Posiłki są pakowane w bezpieczne i trwałe pojemniki kartonowe. W jednym z modułów na stronie zaprezentowałem przykład takiego pojemnika, z naniesionym logo firmy.

Fotomontaż pojemników z logo firmy

Żeby zwiększyć ilość zapytań ze strony umieściłem na niej spersonalizowany formularz kontaktowy. Użytkownik może wybrać cel, jaki chce zrealizować. Po stronie firmy pozostaje dokładnie doradzić i przygotować odpowiedni, dopasowany do potrzeb plan.

Formularz dopasowany do konkretnego przypadku zwiększa ilość zapytań ze strony

Kiedy mieliśmy zaakceptowany cały wygląd strony, pozostało zabrać się za pisanie kodu. Strona została stworzona na popularnym CMSie – Worpressie. Wygląd strony zakodowałem w autorskim motywie.

Fragment autorskiego motywu do WordPressa

Użycie autorskiego motywu bardzo dobrze wpływa na wydajność stron internetowych. Niezależne narzędzie do oceny wydajności od Google oceniło tę stronę na 99/100 pkt.

Prawidłowy i „czysty” kod wpływa na jakość strony.

Cała strona, od pierwszego etapu była projektowana również dla urządzeń mobilnych. W przypadkach, kiedy preferowaną formą kontaktu jest telefon do firmy, często używam dużego przycisku z numerem telefonu. Po kliknięciu go użytkownik jest przenoszony od razu do wyboru połączenia. Nie musi kopiować, ani co gorsza zapamiętywać numeru telefonu – jest on automatycznie wpisany do wyboru połączenia.

Wygląd strony na telefonie.
Stronę umieściłem na szybkim i wydajnym hostingu w lh.pl. Współpracuję z nimi od wielu lat. Cały czas udoskonalają infrastrukturę i mają doskonałą obsługę klienta. Z moim kodem rabatowym simplo możesz uzyskać 20% zniżki na ich usługi. Baner reklamujący usługi hostingu od 36zł za rok

Opinia klienta o współpracy ze mną:

opinia

Eliza Gerlach

Porozmawiajmy o Twoim projekcie!

Zadzwoń lub napisz - chętnie podpowiem Ci, w jaki sposób zaistnieć w sieci. Jeśli wolisz, możemy umówić się na spotkanie, na którym omówimy szczegóły Twojego projektu.