Kamery sportowe EKEN

Strona internetowa została stworzona z myślą o budowie marki dystrybutora kamer sportowych EKEN. Każdy z modeli kamer ma swoją dedykowaną podstronę z informacjami o specyfikacji, akcesoriach, instrukcją obsługi do pobrania itp. Na stronie dominują żywe kolory i zdjęcia sportów ekstremalnych, obrazujące najlepiej zastosowanie kamer sportowych.

Zakres prac:

  • mapa strony i architektura informacji
  • makietowanie
  • przygotowanie elementów graficznych
  • projektowanie UI/UX
  • instalacja systemu CMS

Na animowanym banerze w nagłówku strony umieściłem najpopularniejsze produkty. Tuż pod nim, w dużych, czytelnych modułach znalazła się lista produktów.

Duże zdjęcia produktów i żywe kolory użyte w kartach wyglądają bardzo atrakcyjnie

Na podstronie produktu widać duże, czytelne zdjęcie danej kamery. Na karcie opisu użyłem ikon, żeby lepiej zobrazować cechy poszczególnego asortymentu. Co prawda, z założenia to nie miał być sklep internetowy, ale Klient chciał skierować ewentualnych nabywców do innych kanałów sprzedaży. Stąd przycisk „Dokonaj zakupu” na karcie produktu. Po kliknięciu przekierowuje on do zewnętrznego sklepu.

Strona produktu z dużym zdjęciem, ogólnym opisem i galerią produktu.

Poniżej widoku produktu umieściłem karty ze wszystkimi informacjami dotyczącymi kamery. I

Klikane karty ze specyfikacją produktu, akcesoriami itp.

Na stronie znalazła się też sekcja, która zachęca do zakupów w zewnętrznym serwisie Klienta oraz na Allegro.

Po kliknięciu użytkownik jest przenoszony do sklepu sprzedawcy

Porozmawiajmy o Twoim projekcie!

Zadzwoń lub napisz - chętnie podpowiem Ci, w jaki sposób zaistnieć w sieci. Jeśli wolisz, możemy umówić się na spotkanie, na którym omówimy szczegóły Twojego projektu.