Kolorystyka strony nawiązuje w dużej mierze do nazwy firmy. Postawiłem na fioletowo – wrzosowe tony.
Pan Andrzej zajmuje się wieloma dziedzinami fotografii, ale jego specjalizacją są zdjęcia wnętrz. Dlatego na banerze głównym umieściłem informację o fotografii wnętrz.
Fotografie wnętrz autorstwa p. Andrzeja zostały docenione m.in. przez autorkę książki o homestagingu – przygotowaniu mieszkania do sprzedaży lub wynajmu w taki sposób, żeby zwiększyć jego wartość. W porozumieniu z autorką dodaliśmy baner reklamujący tę książkę tuż pod banerem głównym. Dzięki temu zwiększamy zaufanie do marki toruńskiego fotografa i budujemy jego rolę eksperta w branży.
Funkcjonalna strona może ułatwiać pracę we firmie. Dzięki temu formularzowi właściciel nie musi telefonicznie umawiać sesji zdjęciowych. Zgłoszenia z formularza trafiają na jego maila, a on sam w dowolnej chwili zatwierdza je i informuje użytkowników o terminie sesji.
Grafiki o delikatnym charakterze pokazują obrazowo ofertę Studia Foto-Wrzosy. Moduły tekstowe pozwalają na umieszczenie w dość obszernych opisach wielu słów kluczowych, co pozytywnie wpływa na pozycjonowanie.
Pan Andrzej jest przesympatycznym człowiekiem, który z wielką fachowością podchodzi do swojej pracy. Żeby przybliżyć jego sylwetkę użytkownikom postanowiliśmy umieścić na stronie głównej moduł z jego bio. Kolejne miejsce na obszerny opis pozwala zwiększyć atrakcyjność strony również dla Google. Dzięki temu strona lepiej się pozycjonuje.
Na stronie toruńskiego fotografa nie mogło zabraknąć obszernych galerii z jego dotychczasowymi pracami. Mimo że zajmuje się również fotografią okolicznościową, zdjęciami do dokumentów i fotografią ślubną to największe wrażenie zrobiło na mnie portfolio fotografii wnętrz i architektury.
Wszystkie informacje na stronie, galerie, opisy itp. można łatwo edytować przez panel administracyjny strony. Do budowy tej strony użyłem edytora blokowego Divi, dzięki któremu w łatwy sposób można edytować potrzebne informacje.